EspONJA DE Mango Amb CremA de Coco

Per fer aquesta recepta és necessari tenir sifó o bé batre bé amb les varilles per tal que agafi el màxim d'aire possible. Són unes postres que no tenen cap complicació i que ofereixen un munt de possibilitats atès que podeu utilitzar la fruita que més us agradi o fins i tot xocolata! Si opteu per fer l’esponja de fruits vermells o xocolata, per exemple, jo us recomano que l’acompanyeu amb una salsa anglesa (mireu aquí). Per altra banda no cal que us expliqui perquè "Esponja", oi?


INGREDIENTS (4 persones)

Per a l'esponja:

75 grs. de polpa de fruita (mango, fruits del bosc, síndria) o xocolata desfeta

30 grs. de farina de blat

10 grs. de farina de blat de moro

15 grs. de oli d’oliva

2 ous

40 grs. de sucre

Per a la crema:

250 ml llet de coco

75 grs rovell d’ou

25 grs de llet condensada

Coco rallat (opcionalment)


Preparació

Barregeu tots els ingredients i poseu-los al sifó (és molt important que coleu abans la polpa de fruita, del contrari es pot obturar el sifó).

Prepareu la crema barrejant les llets i el rovell. Coeu lentament al foc fins que espesseixi (opcionalment podeu afegir coco rallat).

Agafeu un got de plàstic o quelcom similar, feu un foradet a la base i unteu la part interior amb oli. Ompliu el got amb el sifó fins a la meitat i poseu-lo 30 segons en el microones a màxima potencia. Ja teniu l’esponja!

Serviu-lo temperat i amb la crema.

Comentaris

Francesc ha dit…
Em sembla una reçepta molt abellidora, llàstima que no tinc sifó per a preparar-la
Jo sí que tinc sifó i molte ganes de provar la recepta. T'ha quedat molt xula!

Petonets!
Anna

Entrades populars